مرا با نام مجازیم بشناس...

مرا با نام مجازیم بشناس...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

یار همیشه حاضر من ...

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۵ ب.ظ

بعضی ها هستند که نبودشون خوب به چشم می آد...


همش منتظری آنلاین بشند...


تا چراغ سبزشون روشن میشه که من هستم دلت آروم میگیره ...


چیزی نمیگه ...ولی همین که هست کافیه...


__________________________________________________


پ . ن


خدایا کاش میشد به آنلاین بودن همیشگیت اطمینان داشتم ...



http://ts1.mm.bing.net/th?id=H.4612924933868492&pid=15.1



نظرات  (۳)

  • سید محمد رضی زاده
  • به آنلاین بودن او اطمینان هست؛ اما این ماییم که گاهی آفلاین می شویم تا با خدا چشم در چشم نشویم!
    پاسخ:
    سلام

    درست میگید ... :(

    "چیزی نمیگه ...ولی همین که هست کافیه... "


    چقدر مثال ملموسی بود
    البته شخصا خیلی وقت ه تجربه ش نکردم


    اللهم چقدر ازت دورم و چقدر نزدیک می نمایی به من

    پاسخ:
    :)

    اای به من نزدیک تر از من...
  • ٭ مُـ ـﺢَـمّـ ـد ٭
  • مطمئنن اون همیشه آنلاینه این ماییم که بضی وختا آفلاینیم :)
    پاسخ:
    اینم میشه : )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی