مرا با نام مجازیم بشناس...

مرا با نام مجازیم بشناس...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

انعکاســــــ

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ق.ظ

سعی کردم بهشون سخت نگیرم...راحت بگیرم...
زود بگذرم...خاطره خوش تو ذهنشون باشم...
دلم خواست کیف کنند
دلم خواست شاد و سرحال و پرانرژی باشن
دلم خواست نقطه تاریک تو ذهنشون نباشم
دلم خواست دوسشون داشته باشم...

و امروز

بعد خوندن برگه های نظرسنجی درباره کلاس فهمیدم
دلم به همه اون چیزایی که میخواسته رسیده ...این ینی من خیلی خوشبختم خیلی

شکرت ______

نظرات  (۱)

خوش ب حالتون خانوم معلم
:)
پاسخ:
:دی
مچکرم مچکرم .ایشالا قسمت شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی