مرا با نام مجازیم بشناس...

مرا با نام مجازیم بشناس...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

هدف به سمت احساسات...شلــیـــکـــــــ

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۵۴ ب.ظ

امروز یه دانش آموز با محبتی حدود 15 تا کارت تبریک عید درست کرده بود.که با تمام شوق و ذوق میرفت سمت معلما و بهشون کارت و می داد.یکی از صحنه هایی که امروز دیدم و فک میکنم تا عمر دارم تو ذهنم میمونه اینه که وقتی این دانش آموز کارت تبریکشو با ذوق فراوون به معلم قرآنش !!! تحویل داد ، اولین واکنش معلم این بود : این چی هست حالا؟من بهتون گفته بودم درست کنین ؟مکث طولانی ...خب باشه ممنون ( همه این صحنه ها رو مجسم کنید که دست دانش آموز به سمت معلمش درازه و هنوز خانم کارت رو تحویل نگرفته ! )


هیچ وقت سعی نکنیم بزنیم تو حال طرف ، یه لحظه خودمونو بذاریم جای اون شخص مقابل ببینیم چه قدر توقع داریم اطرافیان تحویلمون بگیرن ...افتخارت این نباشه که زدی تو پوزه احساسات طرفت ، افتخار کن به این که میتونی دل همه رو به دست بیاری...

نظرات  (۳)

  • یک کبوتر رنگی رنگی
  • سلام : ) شما معلمین؟وای چه خوب من معلمارو خیلی دوست دارم خصوصا معلمای ریاضی.
    شما معلم چه درسی هستین؟
    من دانش آموز اول دبیرستان َم.
    پاسخ:
    سلام عزیزجان
    بله.جزء اسراره گفتن نگین :))
    امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی.
  • یک کبوتر رنگی رنگی
  • لینکتون کردم :)
    معلم قرآن نبوده، استاد ه درسِ بی شعوری بوده
    پاسخ:
    متاسفانه به جای اینکه این معلمین عزیز رفتار و اخلاق بهتری داشته باشند
    بدتر با کاراشون باعث ناراحتی و زدگی نسل جدید میشند.
    خبر ندارند که دستی دستی دارند گند میزنند به اعتقادات بچه های امروزی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی