مرا با نام مجازیم بشناس...

مرا با نام مجازیم بشناس...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

مقلد...

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۵۱ ب.ظ

خیلی وقت پیش ها ، یعنی حدود 10 -15 سال ِ پیش ... منو نگین جان از طریق رادیو ، شبکه قرآن ، موقع نماز همراه با رهبر عزیزم نماز را میخواندیم...آن قدر صوتش به دلم نشسته بود که تمام نمازهای مثلا باحالم را با لحن آقایم میخواندم...هنوزم  که هنوزه پشت میکروفون ، موقع نماز ظهر خودش که نه ! ولی شبیهش را برای بچه هایم میخوانم...بچه های مدرسه

همین دیروز پریروز بود که یک آن با صدای یکی شبیه خودم ، به خودم آمدم...شاگرد نازنینم :) داشت مثل من ، من که نه ! آقایم نماز را پشت میکروفون میخواند...و چه قدر لذت بخش است وقتی میبینی هر روز به تعداد این مقلدین اضافه میشود...:)

نظرات  (۴)

سلام ...

و این یعنی شیرین ترین تقلید :)

خدایا تا ظهور مولای ما امام زمان (عج) از رهبر آسمانی ما محافظت بفرما
آمین ...

* لینک شدید :)
پاسخ:
سلام

:)

سایشون مستدام باد.

ممنون از لطف و توجهتون
:)

خواهش می کنم

سلام دوست گرامی

یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.

خوش بــ حال انارها و انجیرها ، دلتنگ که می شوند ، میترکند ...
سال نو مبارک ...
پاسخ:
سلام
تشکر
سال نو شما هم مبارک.شاد باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی